7 Eylül 2018 Cuma

markalardan gelen kedileri açıyorum..


Kediler üzerine yazmayı planladığım bir yazı dizisi olacak. 
Yazı dizisi derken gerçekten, çok ciddiyim. Çünküsüm evde 3 tane nur topu gibi kedim var. Onlardan öğrendiğim, daha doğrusu onlarla öğrendiğim bir çok şey var. Onların ne öğrendikleri konusunda bazı tereddütlerim var  tabii ??? Belki saçma gelecek ama bazı konularda öyle çaresiz kalıyorsunuz ki İnternette okuduğunuz en ufak şeyi bile denemek istiyorsunuz. Acaba işe yarar mı diye??  Sonrasında Türkçe İnternet siteleri hepsi aynı metnin kopyası, özgün bir içerik yok. Hal böyle olunca bazı konularda bir şeyler yazayım dedim. Mesela kedileri birbirine alıştırmak, saldırgan kediye nasıl davranılır ?  kedi yavrularını sahiplendirmeye çalışırken nelere dikkat edilmeli?? Türkiye şartlarında düzgün bir sahiplendirme mümkün mü? Kısırlaştırma konusunda dikkat edilmesi gerekenler?  Mama içerikleri konusunda tavsiyeler vb..  şeyler yazabilirim. Bu yazıların bir kısmında insanlara sayıp söverken diğer bir kısmında belki işinize yarayabilecek ufak tefek şeylerden bahsederim. Hatta yorum neyim yaparsanız bende bir şeyler öğrenirim. 
 Tabi ki böyle bir şey yaparken ben bunu hangi niteliğimle yapıyorum. Yada yapılan şey ne kadar bilimsel?? diyebilirsiniz deyin. O kadar veteriner hekim neyim varken bu işler bana mı kaldı. Kalmadı zaten ben de kedinizin aşısını filan yapmayı düşünmüyorum. Sonuç olarak olmayan okuyucu kitleme sesleniyorum.... Markalardan gelen kedileri açıyorum..... Ve kedileri çok seviyorum..
Not: Markalardan gelen kedileri tabi ki açmıyorum.Öyle bir şey yapan biri olursa ağzı.....

                                                                                                                                        fotoğraftaki 2. numaralı manyak -Ayzek
                                                                                                                                                                                    aralık 2017

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder