19 Ağustos 2018 Pazar

Kanalıma Hoşgeldiniz.


Kanalıma hoşgeldinizzzzz...

Bu gün size denediğim 3 sıradan temizlik ürününden bahsetmek istiyorum. Sıradan çünkü daha hiçbir firmadan reklam almadım.
Yaklaşık bir yıldır belki daha fazla süredir yer yer kanalıma hoşgeldiniz geyiği yapıyorum. Bir vlogger olmak herhalde yapabileceğim en son şeylerden biri. Çünkü videolarda sesim inanılmaz çirkin çıkıyor. Büyük olasılıkla bana öyle geliyor. Ama öyle. Benim için inanılmaz özgüven gerektiren bir şey. Sonrasında bu işi  yapmak da öyle kolay değil hani insanların izlemesi için içerikler üretmek, onları pazarlamak kendi reklamını yapmak filan hiç çekilir işkence değil. Mesela 'Bu gün yüz tane donu üst üstte giydim bakalım ne oldu.. video yayında ben de çok meraklıyımm'  tarzı konuşmalar yapmanız filan gerekiyor. Yada 'yüzüme ikiyüzelli milyon şey sürdüm sonra temizledim bakalım ne oldu??' yani ne olmuş olabilir ki?? ve ben bunu neden izleyeyim.ilk olarak böyle düşünülse de bir süre sonra kendinizi izlerken bulabiliyorsunuz. İçeriksiz şeylere olan tutku insanın evrim basamaklarındaki bir bug olabilir.  
bu konu üzerine söyleyecek daha fazla şey var, ama şimdiden çok da şey yapmamak gerek diyorum.

Fotoğraf 2011 Antalya Mimarlık Bianelinden..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder