21 Eylül 2021 Salı

36 yaşımdaki halime not

Yüz tane şey yazıyorum gibi oldu bu gün için ama içimden geldi be. Sarhoş da değilim. Bu gün bir arkadaşım bana anlayışsız dedi. Normalde böyle şeyler denmesi beni üzer, gerçekten. Ama bu gün zerre üzülmedim. Değilim, biliyorsun, gibi bir şey söyledim tam hatırlamıyorum. Beni anlayıssız gören bir insan hayatta çok şey de görmemiştir falan diye düşündüm. asdfghjkl...Böyle düşündüm sonra da şunu yazıp ağzının payını verdim falan demek isterdim ama şimdi her şeye çok yapıcı cevaplar veriyorum. Olgunlaşmış biri gibi hissediyorum, kendine saygısı olan falan.... kendine saygı konusunu tam şey yapamadım ama olacak yani. Bir  beş yıla "Ben 36 yaşındayım ya kötü bir şey yediremezsiniz bana" falan diyebilmeliyim. Yada "Ben 36 yaşınayım beni üzemezsiniz, ben sizi üzerim." diyebilmeliyimmssss...son cümleyi demem herhalde gülerim söylerken.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder