31 Ekim 2021 Pazar

Ekim ayı sonu

Ekim ayı bitmeden bir şeyler yazmak istedim. Yine çok yoğun günler geçiriyorum. Ama güzel olduğunu düşünüyorum. Yoğunluk fena değil.  Gece gece "Blue Velvet" dinliyorum. Sunum hazırlıyorum. Bu gün vegan burger denedim. Bir daha almam sanırım. Hiç tadı yoktu ve normal burgere benzesin diye sanırım içine pembe kırmızı gıda boyası koymuşlar, çünkü görüntüsü pişmemiş et gibiydi. Kısaca kötüydü. Zaten sevmediğim bir görüntüye para verdim. Almanya'da ev bakmaya başladım. Türk lirası ve Euro çevirisini kafamda yapmadığımda daha mutluyum. Herşey nasıl olacak hiç bilmiyorum ama yani olacak bir şeyler. Bu gün yüzonyıl sonra çizim yaptım, pek memnun kalmadım ama yinede güzeldi. Başka şeylerle uğraşmak. Daha çok okuyucu çekmek için blogun temasını Almanya'ya nasıl taşınıyorum olarak değiştirsem mi ? Daha fazla okuyucu peşinden koşma yaşını geçmedim mi ben yaa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder